اگر قصد تغییر دکوراسیون کلی آشپزخانه تان را دارید و یا فقط در صدد یک تغییر کوچک در ظاهر آشپزخانه تان هستید، ما در اینجا ایده هایی را جمع آوری کرده ایم که می تواند در این مهم کاربرد داشته باشند.

آشپزخانه هایی بدون دیوار بین کابینتی هم از نظر طراحی فضایی کامل به حساب می آیند، همچنین شما می توانید با انتخاب رنگ قابل شستشو برای دیوار پشت اجاق گاز یا سینک ظرفشویی در طراحی آشپزخانه تان تنوع و خلاقیت به خرج داده باشید. اما در عین حال، می توانید از فرصت دیگری برای خیره کننده تر کردن آشپزخانه تان استفاده کنید.

در حالی که پیشخوان، کف و کابینت ها در آشپزخانه جز گزینه هایی هستند که اکثریت از نمونه ها و طرح های ساده آنها برای طراحی در نظر می گیرند، دیوار بین کابینت فرصتی است برای به نمایش گذاشتن سلیقه شخصی در فضای منزل. از آنجایی که این دیوار نقطه اتصال پیشخوان و کابینت هاست می توان گقت که مهره هماهنگ کننده تمام طراحی آشپزخانه نیز هست، چه انتخاب شما کاشی و سرامیک باشد و یا یک دیوار رنگی.

kitchen backsplash 9

خواه نا خواه دیوار بین کابینت به دلیل آشپزی یا شستشو کثیف می شود، پس چه بهتر است متریالی انتخاب کنید که شستشوی آسان تری داشته باشد.

kitchen backsplash 4

اگر قصد تغییر دکوراسیون کل آشپزخانه را دارید و یا فقط در صدد یک تغییر کوچک در ظاهر آشپزخانه تان هستید، ما در اینجا ایده هایی را جمع آوری کرده ایم که می تواند در این مهم کاربرد داشته باشند.

ایده های پیشنهادی ما:

• کاشی های سرامیکی

• ورقه های فلزی ضد زنگ

• طرح موزاییکی و ایجاد کانون توجه

• سنگ

• آجر

• شیشه های رنگی

• متریال های غیر معمول

kitchen backsplash 1

کاشی های سرامیکی

کاشی های سرامیکی با دارا بودن بینهایت شکل، اندازه و رنگ یکی از تطبیق پذیرترین انتخاب ها برای دیوار بین کابینت است. همچنین انتخابی که از نظر ظاهر و مد تاریخ انقضا ندارد. کاشی های سرامیکی را می توان با روش های مختلف به صورتی منظم بر روی دیوار نصب کرد، به صورت ستونی، به روش معمول و پله پله پشت هم چیدن یا کمی متمایل و با زاویه در کنار هم قرار دادن. این نوع کاشی ها دارای ساده ترین نوع شستشو و نگهداری هستند. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که حتما از دوغاب در پایان کار نصب استفاده کنید تا از به وجود آمدن لکه و نفوذ آب در پشت کاشی ها جلوگیری شود.


ادامه مطلب : ایده برای دیوار بین کابینتی ....