این که فقط استفاده از مقداری رنگ در کابینت ها باشد، کشویی از جنس برنج برای نگهداری شیشه های شامپاین و یا قفسه های دیواری باز، طراحان دکوراسیون آشپزخانه و صاحب خانه ها دوست دارند که فضای دورهمی افراد خانه را به مکانی چشمگیر تبدیل کنند.

آشپزخانه یکی از محبوب ترین اتاق های منزل برای بازسازی است و چرایی آن جای تعجبب ندارد، به لطف تنوع شکل و متریال کانتر های آشپزخانه، کابینت و نورپردازی بی نظیر، آشپزخانه ی به روز شده می تواند به خانه شما حس زندگی دوباره ای ببخشد که در باقی اتاق ها تاثیری به این بزرگی ندارد. در اینجا ایده های طراحی آشپزخانه ای وجود دارد که طراحان حرفه ای و صاحب خانه ها معتقدند که در آسپزخانه هاجایی ندارند و یا همچنان در بازسازی ها قوی ظاهر می شوند.

ترند شماره 1: کابینت های رنگی

حرفه ای این زمینه، نانسی هارپر می گوید: "کابینت های نقاشی شده در حال حاضر پادشاهی می کنند". هارپر و دیگر طراحان داخلی هم عقیده اند که آبی ها و سبز ها رنگ های غیر خنثی ای هستند که در لیست انتخابی مردم قرار دارند. اما هارپر می گوید که می توان رنگ های جسورانه دیگری مانند سبز زمرد و سایه های تیره تر را نیز می توان به زودی در این لیست دید.